19.3 C
Buzau
sâmbătă, septembrie 23, 2017

Adresează-te direct potențialilor tăi clienți, atunci când aceștia sunt online.

Atragi noi clienți

Fie că vorbim despre creșterea numărului de vânzări în e-commerce, generarea de lead-uri pentru servicii, evenimente, etc. Facebook oferă peste 100 de posibilități de targetare.

Întărești relații

Folosind audiențele de remarketing, îți poți retargeta vizitatorii de pe site, amintindu-le de afacerea / site-ul tău, prezentarea unor noi oferte, reduceri.

Branding & Awareness

Utilizatorii tind să cumpere mai mult de la o afacere ce prezintă “social-trust”. Strânge mai multe like-uri la pagina ta, fă ca postările tale să ajungă la câți mai mulți useri, cu cel mai mic cost.

Ce înseamnă promovarea online şi cu ce te ajută…

În primul rând, documentare, documentare şi documentare. Repetiţia este menită să sublinieze ideea pe care vreau să o transmit. În zilele noastre, prezenţa şi activitatea buisness-ului tău reprezintă un procent direct proporţional cu încasările. Dacă nu te pricepi, apelezi la departamentul de comunicare din firma ta, dacă nu ai unu` caută o firmă de consultanţă. Dacă nu ai bani pentru nici una din cele două menţionate anterior, caută-mă! Toate trei costă, mai mult sau mai puţin, iar dacă trăieşti cu impresia că oamenii nu sunt plătiţi pentru aşa ceva, dă-ne pace! Şi mie, şi lor.

Rândul doi. Realizarea paginii şi personalizarea acesteia. Să faci o pagină de facebook îţi ia 3-5 minute… Nu e mult, nu? Personalizarea cu elementele grafice ale firmei tale durează cam o oră-două şi necesită ceva cunoştiinţe de editare în Photoshop sau oricare alt program similar. Până la urmă e vorba doar de timp cheltuit. Dacă te gândeşti să bugetezi treaba asta cu 0 lei, căci e vorba doar de timp, constat că e dureros să îţi evaluezi buisness-ul în aşa manieră. 

Planul editorial – pasul trei. Nu te apuca de treaba asta, nu plăti pe cineva şi nu îţi consuma timpul dacă nu ai aşa ceva. Este primu` sfat moca pe care-l primeşti de la mine. Să pleci la drum fără un plan editorial denotă lipsă de profesionalism. Nu îţi cunoşti destinaţia, nu îţi cunoşti călătoria, vrei doar să fi pe drum. Iar asta costă. Mult şi degeaba.

Administrarea paginii este probabil singura chestie pe care ai da câteva monezi. Să explic importanţa aspectului e pierdere timp. Dacă nici aspectu` ăsta nu l-ai luat în calcul la capitolul „Promovare” înseamnă că habar nu ai ce faci şi în curând vei da faliment. Sincer. Asta arată totodată şi respectul faţa de munca ta, iar dacă tu nu respecţi ceea ce faci, fi convins ca nici alţii nu o vor face.

Concursuri, promoţii, aplicaţii… Aici vorbim de buget. Serios. Serios buget. Nu sunt împătimit al acestora, dar marile companii fac asta. Să nu crezi că toate ăstea nu costă. Costă mult şi timp, dar rezultatele sunt pe măsură. Planificarea şi implementarea nu sunt gratis, aşa că dacă nu ai un buisness serios lasă treaba asta pentru băieţii din Liga Mare.

Promovarea paginii. Practic esenţa. Dacă cineva face treaba asta pe bobe de orez, fără know how, fără cea mai mică idee şi îi iese probabil lucreaza deja… deja pentru Facebook. Aici trebuie alocată cea mai mare parte a bugetului tău pentru promovarea online, fie că vrei un număr mare de aprecieri pentru pagina ta, vizite pe site sau vizibilitatea produselor tale. E partea unde intră în discuţie targetarea. Adică identificarea precisă a celor predispuşi să apeleze la serviciile tale sau să folosească produsele tale şi transformarea lor în clienţi. Promovarea corectă înseamnă creşterea încrederii în afacerea ta, iar asta contează cel mai mult.

Analiză şi research. Adică degeaba bagi bani în treaba asta cu promovarea online dacă la sfârşitul unui ciclu primeşti o foaie cu nişte cifre pe care nu le înţelegi. Statistica activităţii online îţi arată unde greşeşti, ce faci bine iar concluziile vor stabili precis cursul pe care trebuie să-l urmezi. Research-ul constă în analiza propriului buisness şi aruncatul ochilor în curtea vecinilor, adică a concurenţei. Să te raportezi la activitatea şi vânzările lor pentru a îţi da seama unde te afli.

Newsletter şi baza de date. Pe scurt, evidenţa tuturor celor care ţi-au trecut pragul, care au beneficiat de serviciile şi produsele tale sau cel puţin s-au arătat interesaţi de ele. Asta se face prin email, SMS şi alte mijloace de notificare, prin care le mulţumeşti, prin care îi urezi de sărbători, prin care îi anunţi de noiile promoţii şi activităţi, mai important prin care îi apropri. Este „bond-ul” de care ai nevoie. Legătura personalizată dintre tine şi cei de mai sus. Very important!

That`s all, folks!

Insist şi de bagat la cap. #Sfatul2Moca

Valorizaţi-vă cunoştinţele şi muncă. Înţelegeţi necesitatea campanilor de promovare şi bugetaţi-le când aveţi un proiect serios.

Cu drag, Andrei.

 

Cumularea serviciilor atrage după sine reduceri. Solicită o ofertă prin email: pitigoi_andrei@yahoo.com sau dă-mi un telefon: 0765.697.212

error: De ce eşti măgar?