Anvergura are o activitate destul de extinsa in numeroase domenii, dar si categorii din multimedia si au pus mereu la dispozitia clientilor sai o varietate de servicii, care au legatura cu productia video. Si-au dedicat cele mai bune resurse pentru a obtine materiale la standarde de top, pentru clienti din orice domeniu.
De ce s-au transformat din ANVERGURA PRODUCTION in ANVERGURA? Pentru ca s-au axat pe mai multe segmente de activitate, cum ar fi: productie video, live broadcast, sonorizare evenimente, wedding, inchiriere de echipamente si nu numai, dorind o consolidare solida a brandului ANVERGURA.
Acest brand a avut start-up-ul in anul 2014, iar la 3 ani distanta si-au propus sa inceapa al doilea capitol din ‘viata’ firmei.

Cum a fost posibila aceasta schimbare majora? Se pare ca rebranduirea a fost realizata de agentia de branding REDAX, care s-a ocupat de tot procesul de creatie si implementare. S-a anuntat ca aceasta colaborare a fost una excelenta, profesionalismul celor de la REDAX spunandu-si cuvantul.
ANVERGURA a devenit un jucator important in piata transmisiunilor live, avand lunar peste 20 de evenimente transmise, iar planul lor pentru 2017 este achizitionarea a mai multor echipamente tehnice, astfel incat depozitul acestora sa se dubleze.

Studioul de productie si-a propus, pe termen lung, amenajarea unui spatiu de 500mp pentru realizarea unor platouri de tv, dar si constructia unui car de televiziune (OB VAN).
De ce Anvergura? Deoarece este o echipa de oameni ambitiosi si perfectionisti, ce considera ca oricat de pretentioase ar fi cererile clientilor, le pot duce pana la capat. O echipa care pune pe primul loc dorintele clientilor, o echipa de oameni foarte creative si pasionati de ceea ce fac. Se dezvolta constant, de la luna la luna, lucru care se reflecta in investitiile pe care le fac pentru dezvoltarea studioului.

Lasă un răspuns