Review AllView | Controlul Tehnic de Calitate marca Blogatu

1
155

Achiziţionarea unui telefon mobil sau a unui gadget presupune un efort financiar, iar atunci când cel care suferă este buzunarul tău vrei să iei cea mai bună decizie. Dar, cum te asiguri că ai luat cea mai bună hotărâre?

Alături de necesităţile tale, părerea celorlalţi te ajută să ajungi la un numitor comun, care să îţi îndeplinească aşteptările. Cu atât mai mult, o opinie pertinentă îţi va da liniştea celei mai bune hotărâri şi îţi va asigura cel mai bun raport calitate – preţ. Un review obiectiv privitor la produsul pe care vrei să-l achiziţionezi te poate ajuta mai mult decât crezi. Marius Călugăru sau Blogatu, aşa cum este cunoscut în rândurile internauţilor realizează periodic episoade cu recenzii de gadgeturi, majoritatea aparţinând celor de la AllView. Pe contul său de YouTube găseşti o sumedenie de clipuri care îţi prezintă o gamă variată de telefoane mobile, accesorii, precum şi alte gadget-uri populare.

Clipurile sale le poţi găsi aici. Îţi recomand să te abonezi pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi!

Mai multe despre Blogatu găseşti pe website-ul personal, acolo unde poţi citi mai multe despre produsele prezentate în clipurile video.

Iată un exemplu, review-ul pentru AllView V2 Viper, unul din cele mai apreciate dispozitive mobile.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentOM LA OM cu Chinezu` | Înainte de toate, Blogal Initiative este despre oameni!
Articolul următorHaine ce nu trebuie sa lipseasca din garderoba unui barbat
Autor al cărţii „Drum printre ani – Istoria echipei de fotbal Gloria Buzău 1971 – 2011” şi al cărţii "50 de personaje marcante în istoria fotbalului buzoian". În prezent redactor Buzăul Sportiv şi realizator TV Buzău. Realizator TV şi moderator al emisiunilor „Fotbal Total”, „TV Sport”, „Eurofotbal”, „Sport Maxim”, „Arena sportivă” şi „Zona neutră”. Prezentator al emisiunilor „În spatele uşilor de restaurant”, „Tainele pensiunii” şi "Bilet de vacanţă". Realizator al DVD-urilor „Războinicii la Ciuta”, „Meciuri de poveste” şi „Palatul Comunal, simbol al Buzăului”. Peste 200 de evenimente sportive comentate (din fotbal, handbal şi futsal).