PERSONALIZATE.CO | Amprenta afacerii tale. Trei paşi pentru promovarea cu materiale personalizate

0
249

Una din cele mai bune metode pentru a mări vizbilitatea afacerii tale o reprezintă promovarea brandului prin materiale promoţionale personalizate. Acest lucru va contribui decisiv la mărirea bazei de date, la clienţi şi parteneri noi. Site-ul personalizate.co oferă o gamă variată de servicii de profil, de la produse de promovare personalizată până la construirea grafică a brandului.

În acest articol, îţi voi arăta care este cel mai bun mod pentru a folosi materialele promoţionale personalizate pentru promovarea brand-ului tău. Alegerea materialelor promoţionale potrivite se realizează în funcţie de publicul tău, în timp ce “targetarea” se face în funcţie de adresabilitatea afacerii tale şi de obiectivele acesteia.

Sunt trei paşi simpli pe care trebuie să îi parcurgi în promovarea afacerii tale prin materiale promoţionale personalizate:

1. Un logo puternic, care să se identifice cu afacerea ta
Realizarea unei identităţi vizuale puternice pentru firma ta este la fel de importantă ca denumirea societăţii şi calitatea produselor sau a serviciilor pe care le oferă. Cum evoluează un brand şi de ce trebuie să ţii cont? Logo-ul este reflexia grafică a afacerii tale, culorile folosite sunt foarte importante, la fel de important este fontul şi stilul editorial. O dată stabilite toate acestea vor fi folosite sub diferite forme în campaniile tale de promovare, indiferent de mediul în care se desfăşoară.
2. Materiale promoţionale personalizate de calitate
Eficienţa promovării vine din calitatea fizică şi digitală a materialelor pe care le oferi. Fie că vorbim de promovare online sau de materiale personalizate acestea trebuie să fie de calitate. Orice obiecte personalizate trebuie să fie un etalon al calităţii, de la funcţionalitatea acestora până la aspectul estetic, ele reprezintă afacerea ta şi maniera în care o tratezi.
3. Alegerea materialelor promoţionale potrivite
În funcţie de publicul ţintă se aleg materialele optime pentru cel mai mare impact în rândul potenţialilor clienţi. Pentru promovarea digitală se realizează un website, musai! Crearea unor reclamele sponsorizate pe reţele de socializare, a advertorialelor, promovarea evenimentelor proprii şi a brandului prin mijloace grafice dinamice, clipuri video, animaţii flash şi aşa mai departe sunt alte aspecte pe care trebuie să le ai în vedere. În print, ai de ales între pixuri personalizate, agende personalizate, căni, stick-uri de memorie, cărţi de vizită, mape de prezentare, flyere, broşuri, autcolante sau articole plătite în presa scrisă. Vezi care se potriveşte cel mai bine clienţilor tăi şi fă alegerea corectă.

Dacă ai sugestii sau poţi completa articolul, te rog să-mi laşi un comentariu folosind formularul de mai jos.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentVIDEO. BILET DE VACANŢĂ | EP. 1 – Zagreb, oraşul albastru (1)
Articolul următorVIDEO. BILET DE VACANŢĂ | EP. 1 Zagreb, capitala europeană cu cel mai mare nr. de muzee pe m² (2)
Autor al cărţii „Drum printre ani – Istoria echipei de fotbal Gloria Buzău 1971 – 2011” şi al cărţii "50 de personaje marcante în istoria fotbalului buzoian". În prezent redactor Buzăul Sportiv şi realizator TV Buzău. Realizator TV şi moderator al emisiunilor „Fotbal Total”, „TV Sport”, „Eurofotbal”, „Sport Maxim”, „Arena sportivă” şi „Zona neutră”. Prezentator al emisiunilor „În spatele uşilor de restaurant”, „Tainele pensiunii” şi "Bilet de vacanţă". Realizator al DVD-urilor „Războinicii la Ciuta”, „Meciuri de poveste” şi „Palatul Comunal, simbol al Buzăului”. Peste 200 de evenimente sportive comentate (din fotbal, handbal şi futsal).

Lasă un răspuns